New Orleans en de weg ernaartoe

9 oktober 2018 - New Orleans, Louisiana, Verenigde Staten

Het is zover. Ik ben op mijn laatste adres aangekomen. Het is een knus buurtje maar wel iets verder lopen van het centrum dan verwacht. Geeft verder niet want morgen moet ik mijn auto al inleveren 😭😭

Dat heb ik uiteraard naast het French quarter gepland zodat ik daar de hele dag rond kan lopen. Beetje jammer van het weer maar gelukkig heeft mijn airbnb hostess een plu voor me neergelegd. Dat en 30 graden dus ik verwacht niet dat ik ziek wordt met een constante warme douche.

Nog twee hele dagen en dan ben ik alweer op weg terug! Ik weet dat sommige mensen daar heel blij mee zullen zijn en sommige licht teleurgesteld. Helaas pindaboter lieve mensen! Ik kom echt weer terug. Voor nu ga ik nog even enorm genieten en over het kerkhof van New Orleans lopen één dezer dagen. Voor diegenen die The originals gezien hebben : you know what I'm talking 'bout!

New Orleans is ook all bijna helemaal klaar met het preppen voor Halloween dus er zullen allicht ook nog wat foto's volgen van supertoffe decoraties.

Much love,

Jo

1. Kimmes:
    9 oktober 2018
    OMG wat gaat de tijd hard, nog ff genieten skatje : blij als je er straks weer bent 🤗❤️😘😘
  2. Niels:
    9 oktober 2018
    It ain't over 'till it's over. Geniet er nog even van!
  3. Lisa:
    9 oktober 2018
    Veel plezier op je laatste dagen!
    Doe de Mikaelsons de groeten van me
  4. Franka:
    9 oktober 2018
    Wat gaaf zeg! Veel plezier daar.
  5. Corine:
    9 oktober 2018
    Hé wat zal dat afkicken voor je zijn om weer terug te zijn, geniet van de tijd dat je nog daar bent. Heel veel plezier nog! Je hebt het maar mooi geflikt. 😘😘 tot snel!
  6. Hilde:
    9 oktober 2018
    Wat snel hè!! Was het tot zover alles wat je ervan verwacht had?
    Tot snels!! Lekker veilig weer in Ermeleuhhhh.
  7. Hilde:
    9 oktober 2018
    Heb je nou eigenlijk nog wat meegekregen van de orkaan en zo?
  8. Josje:
    9 oktober 2018
    Nee alleen de waarschuwing dat we vandaag weg moeten zijn maar dat is het. De lokale bevolking lijkt vrij kalm dus het zal mee vallen.
    Grapjes.

Het waait hier wat en het regent aardig. Dat is het. Verder geen bijzonderheden. Het lijkt Nederland wel maar dan wat warmer.
  9. Hilde:
    10 oktober 2018
    Valt ook weer reuze mee eigenlijks...