The smokies

3 oktober 2018 - Blairsville, Verenigde Staten

Na weer 7 uur in de auto, laatste keer zo lang, ben ik aangekomen in de bergen. Verbazingwekkende ervaring op de wegen hier. Elke 5 mijl staat er een bord met wegwerkzaamheden maar ik zie ze nooit aan het werk. In Nederland staan ze er in ieder geval nog bij op hun schep te leunen. De wegen zijn hier dan ook echt verschrikkelijk. Maar het is de trip zeker meer dan de moeite waard. Het is hier prachtig! Morgen zullen er vast een zeker vele foto's volgen. Nu eerst maar een wijntje. Ik vind dat ik het verdiend heb. Na drie dagen verschrikkelijk veel gekletst te hebben, zal ik nu waarschijnlijk drie dagen met niemand spreken dus zal ik jullie, en mezelf, meer vermaken door veel te schrijven.

Ik had verwacht een gehoopt dat het, aangezien het herfst is, er wel meer kleurvarianten zouden zijn in de bomen maar ook hier is het gewoon keihard nog 28 graden. Niks mooie kleurschakeringen. Groen, groen en nog eens groen. Heerlijk maar ik zweet me kapot 😂

Ik kan niet geloven dat de tijd zo snel gaat. Ik ben al over de helft. Vanaf hier ben ik ook echt helemaal op mezelf aangewezen. Geen vrienden meer om op te zoeken. De echte ontdekkingreis gaat beginnen!

1. Mama:
    3 oktober 2018
    Nog maar duizend kilometer te gaan. Succes en veel moois op je ontdekkingsreis! Spannend.
  2. Mama:
    3 oktober 2018
    Nog maar duizend kilometer te gaan. Veel succes en moois op je ontdekkingsreis! Spannend
  3. Mama:
    Ah, twee keer. Slimbo. Zoek de verschillen. 🙃 🙂
  4. Gera Admiraal:
    3 oktober 2018
    Heb een mooie tweede helft! ❤️
  5. Lisa:
    Jaaaaaaa op naar Johnny, Shania, Dolly en natuurlijk Taytay
    Je bent een soort Dorothy, follow the broke ass road!
  6. Laulau:
    3 oktober 2018
    Hahaha heerlijke foto’s!!! En nu lekker op jezelf, da’s pas écht genieten 😜
  7. Corine:
    3 oktober 2018
    Heerlijk Jos, even niemand om je heen. Doen waar je zin in hebt en zien wat het allemaal brengt. Nog veel plezier met jou avontuur! 😘
  8. Hanne Leen:
    3 oktober 2018
    Gezellige foto's Josje. Ziet er leuk uit allemaal. Ik ben benieuwd naar de Smokies.
  9. Hilde:
    4 oktober 2018
    Ik heb nu al zin om enorm vermaakt te worden door je verhalen en foto's 😀
    Reis verder goed gegaan?
  10. Hilde: