Tennessee

6 oktober 2018 - Nashville, Tennessee, Verenigde Staten

Het moest een keer gebeuren. De eerste tegenslag.

Na een supersoepele rit van 3.5 uur ga ik lunchen met een vriend van me. Hij vroeg me waar ik zou slapen en ik liet hem dit zien. Hij schrok een beetje want het schijnt nogal een slechte buurt te zijn en ik zag er al een beetje tegenop omdat het een hostel is en ik daar eigenlijk al geen zin in had.

Aangekomen bij het hostel (is het echt hier?) heb ik een rechtsomkeert gemaakt. Ik ben geen zacht ei maar ik ben ook niet dom. Ik zou een kamer moeten delen met twee van de shadiest people I've ever met in de shadiest neighborhood I've ever seen. Nope nope nope. Dan maar weer terug naar.... Tja naar waar eigenlijk. Nieuwe stad. Ik ken hier niemand. En nu?

Spoed airbnb dan maar? Gelukkig was er een dame die voor een redelijke prijs (lees 70 euro per nacht) een kamer aanbood. Maar ja, echt research heb ik niet kunnen doen en hotels beginnen bij 150 pkpn. Dan ga ik uiteraard voor de 70. Hier aangekomen ben ik zo blij dat ik dit gedaan heb! Er staat koud water in de koelkast, de dame is supervriendelijk en ik voel me enorm op mijn gemak.

Well worth the 140. Ik ben wel gek maar ik ben niet dom.

Vanavond blijf ik lekker binnen en morgen maar eens op mijn gemak Nashville bekijken! Ik ben er nu ten slotte vlakbij.

Onto the next! 💪💪

1. Gera Admiraal:
    Goe gedoan!
  2. Hanne Leen:
    Slimme zet joje.
  3. Mama:
    Clever thinkin'.

Veel plezier in Nashville!
    🎷
  4. Kimmes:
    Oei best scary, goed opgelost stoere vrouw!! ☺️ 😄
  5. Mau:
    6 oktober 2018
    Shit happens.... maar altijd luisteren naar je gevoel! Geniet er nog ff van
  6. Hilde:
    Dan maar geen sex 🤣🤣🤣
    Nee superflauw.... luisteren naar your gut feeling, schat!
  7. Corine:
    7 oktober 2018
    Lang leven het vertrouwen op het innerlijk gevoel! Goed gedaan! 😚
  8. Sacha:
    7 oktober 2018